Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit.  Mechanici si to přečtou, zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou, co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor....

 Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chuťovky zveřejnila.


 

 

 Zapsaný problém: Levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.

Řešení: Levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.

 

Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.

Mechanikova poznámka: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.

 

 Poznámka: Něco je uvolněno v pilotní kabině.

Mechanik: Něco bylo utaženo v pilotní kabině.

 

 Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci...

Mechanik dopsal: Byli objednáni živí brouci.

 

Poznámka: Autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m/min.

Mechanik: Tento problém si nemohu předvést na zemi.

 

Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.

Mechanik dopsal: Hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.

 

Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.

Mechanik: Proto tam právě jsou.

 

Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.

Mechanik: Podezření je správné.

 

Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!

Mechanik: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

 

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

Mechanik: Letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.

 

 Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

Mechanik: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

 

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.

Mechanik: Byla namontována kočka.

 

Zapsaný problém: Z pod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.

Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.

 

Další zajímavé hlášky najdeš i zde.